Kvalitetsstyring - vi har 100 % fokus på dit behov

Kvalitetsstyring hos Karvil Biler

Kundetilfredshed er kodeordet, når vi indgår en handel eller udfører service på vores kunders biler og for at få en sikker pejling af hvilken retning Karvil Biler skal gå, laves der løbende undersøgelser af kundernes tilfredshed.

Regninger uden overraskelse

Et af resultaterne af de løbende kvalitetsforbedringer har været fastlæggelse af procedurer for tilbagelevering af bil efter endt værkstedsbesøg. Karvil Biler har her indført den procedure, at værkstedet nøje gennemgår regningen med kunden, når bilen afhentes. Kunden sikres hermed en dugfrisk gennemgang af de arbejder, der er udført. Der vil her også blive gjort opmærksom på servicearbejder, som kan anbefales, inden næste planlagte serviceeftersyn.

 

 

Vi samler på tilfredse kunder

Seneste nyheder

Citroën C4 Cactus Van
5. november 2018


Nissan åbent hus 4. nov
1. november 2018


Ny Ford Focus stationcar
1. november 2018


Mazda6 får 5 nye stjerner
25. oktober 2018


Online booking
24. oktober 2018


Nyhedsbrev