Hyundai servicerådgiver

Oprettet: 25. oktober 2016


Hyundai i Odense har landets bedste servicerådgiver

Hvert år kårer Hyundai ’Danmarks bedste servicerådgiver’, og den titel landede i år hos Hyundai i Odense, Karvil Biler, nærmere bestemt hos værkfører David Nielsen. Kampen om at blive den bedste servicerådgiver afspejler Hyundais fokus på, at kunderne skal have den bedst mulige rådgivning. Titlen som ’Danmarks bedste’ gav David Nielsen adgang til den internationale finale i Korea.

Servicerådgiver -dn

””Selvom om jeg ikke fik en topplacering, er jeg meget stolt af at have deltaget i Hyundais verdensmesterskab for Servicerådgivere."

David Nielsen
Værkfører

Karvil Biler, Hyundai Odense

David Nielsen, der til dagligt er værkfører hos Karvil biler, er netop vendt hjem til Odense efter at have deltaget i Hyundai Motor Companys verdensmesterskab for Hyundai Servicerådgivere i Seoul, Sydkorea. Her dystede han mod 77 kolleger fra 58 forskellige lande i den internationale konkurrence. David Nielsen måtte dog nøjes med en plads uden for podierækkerne.

”Selvom om jeg ikke fik en topplacering, er jeg meget stolt af at have deltaget i Hyundais verdensmesterskab for Servicerådgivere. Jeg har fået mange gode erfaringer, som jeg kan arbejde videre med, og så var det en kæmpe oplevelse at møde kolleger fra hele verden” siger David Nielsen fra Karvil Biler i Odense.

Rådgivning er afgørende

Når man står for at skulle have serviceret sin bil, er det afgørende, at man kan føle sig sikker på den bedste rådgivning og ekspedition. Det ved man hos Hyundai i Odense, Karvil Biler. Derfor gør man, på linje med de øvrige Hyundai-forhandlere landet over, meget ud af at uddanne og efteruddanne mekanikere, værkførere og servicefolk i at kunne levere markedets bedste kundeoplevelse.

”Jeg er utroligt stolt over, at det netop er i vores forretning, vi nu har Danmarks bedste Hyundai-servicerådgiver. Vi gør meget ud af hele tiden at være hundrede procent up to date med viden om vores produkter ned i den mindste detalje, for det er nemlig helt afgørende for vores kunders oplevelse. Og der er ingen tvivl om, at David Nielsen – på linje med resten af holdet her hos os – sætter en stor ære i at levere den helt rigtige service – hver gang” siger indehaver af Karvil Biler, Brian Bøllingtoft.

Service og kundeoplevelse

Hyundais verdensmesterskab understreger Hyundais stadig stræben efter at leverer den optimale service og kundeoplevelse. Titlen som Danmarks bedste servicerådgiver blev fundet på baggrund af en skriftlig test efterfulgt af et rollespil for at teste den teoretisk viden, hvor en kunde skulle rådgives i praksis.

For yderligere kommentarer, kontakt

  • Værkfører David Nielsen, Karvil Biler i Odense, tlf. nr. 63 17 22 26
  • Indehaver Brian Bøllingtoft, Karvil Biler, tlf. nr. 66 17 00 80